Back to Staff Profile HomeEdit ProfileEnglishFarsi

میثم شیرخدایی

دانشکده اقتصاد و علوم اداری:مدیریت بازرگانی

فارغ التحصیل دکتری مدیریت گرایش بازاریابی بین الملل از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات علمی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران
کارشناسی مدیریت بازرگانی - دانشگاه مازندران
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی - گرایش بازاریابی بین الملل- دانشگاه تربیت مدرس
دکتری مدیریت- گرایش بازاریابی بین الملل- دانشگاه تربیت مدرس
1بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران پژوهشنامه مدیریت اجراییایران  13918زمستان 139100690/0ISCمحمود یحیی زاده فر- میثم شیرخدایی- ایوب رمضانی
2بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی چشم انداز مدیریت بازرگانی ایران 149-169139112زمستان 139108/00690/0ISC 2251-6050میثم شیرخدایی- مهرداد مدهوشی- کیوان حاتمی
3بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند دو فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت اسلامی ایران 127-14913922زمستان 1392--2251-6980میثم شیرخدایی- امیرحسین نوری پور
4بررسی تاثیر عملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوینایران 107-11813923پاییز 1392038/00690/0ISC 7744-2228میثم شیرخدایی- منصوره علیقلی- سهیل عسکری
5دسته بندی ریسک های بین المللی موثر بر انتخاب روش ورود به بازارهای خارجی: صنعت خودرو ایران پژوهش های مدیریت منابع سازمانی ایران  13922تابستان 1392--8254-8002میثم شیرخدایی- وحید ناصحی فر- فرشته غلامی
6عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف کنندگان ایرانی چشم انداز مدیریت بازرگانی ایران 95-112139216زمستان 1392206/00690/0ISC 2251-6050میثم شیرخدایی- زهرا نبی زاده
7    Evaluating the persuasive and memory effects of viral advertising     International Journal of Online marketing         51-61        2013    2013    3019/2        Scopus 
1753-2156    Maysam Shirkhodaee- Saeed Rezaee
8    بررسی ویژگی های تبلیغ ویروسی و علت انتشار آن در اینترنت     فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین     ایران     37-48    1392    1    1392    038/0    0690/0    ISC 7744-2228    مهرداد مدهوشی- میثم شیرخدایی- سعید رضایی- ایوب رمضانی

9    بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی؛ مورد مطالعه دانشگاه مازندران     فصلنامه انجمن آموزش عالی ایران     ایران         1392    2    1392    -    -        ایوب رمضانی- محمود یحیی زاده فر- میثم شیرخدایی 
10    مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان در اروپا    فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین     ایران     73-92    1393    1    بهار 1393    038/0    0690/0    ISC 7744-2228    میثم شیرخدایی- امیرحسین نوری پور 

11The Impact of nature of institute on entrepreneurial marketing the moderating role of organizational structureAmerican Journal of Scientific Research 130-1382014 2014--2005-2301Mehran Rezvani- Meisam Shirkhodaie-Morteza Khazaei
12The power of creative advertising and consumers perceived riskJournal of promotion management 590-6062014 2014--6491-1049 Scopus Maysam Shirkhodaee- Saeed Rezaee
13مشتری گرایی کارکنان: تبیین نقش فضای کاری اخلاقی و تناسب فرد و سازمان فصلنامه علمی- پژوهشی اخلاق در علوم و فناوری ایران60-7113934زمستان 139334/00690/0ISCمیثم شیرخدایی- ندا طهماسبی روشن- فرشته خلیلی پالندی
14بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر کیفیت استراتژی در زنجیره تامین سبز با تبیین نقش رابطه گرایی؛ (مورد مطالعه شرکتهای اقماری و وابسته به ایران خودرو)پژوهشنامه مدیریت اجرایی ایران  139312زمستان 13931/00690/0ISCمیثم شیرخدایی- سید حمید خداداد حسینی- علیرضا مسیبی- جلال خرم
15سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابیمجله علمی- پژوهشی تححقیقات بازاریابی نوین ایران  1393زمستان زمستان 1393038/00690/0ISC 7744-2228میثم شیرخدایی- محسن علیزاده ثانی- ندا طهماسبی روشن
16مقایسه میزان ترشح هورمون اکسی توسین متعاقب مشاهده پیام بازرگانی در مردان ورزشکار و غیرورزشکار پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتیایران  1393زمستان18/11/1393714/00690/0ISCفرشته خلیلی پالندی- میثم شیرخدایی- فرزام فرزان- رزیتا فتحی
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید مواد غذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا  ü  پژوهشنامه مدیریت بازاریابی زمستان 1392میثم شیرخدایی- امیرحسین نوری پور- فاطمه شریعتی
تتبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی  ü  فصلنامه میریت برند بهار 1393میثم شیرخدایی- امیرحسین نوری پور- فاطمه شریعتی
 

 
 
کارشناسی:
روش تحقیق
بازاریابی و مدیریت بازار
بازرگانی بین الملل
بازاریابی بین الملل

کارشناسی ارشد:
بازاریابی پیشرفته
مدیریت صادرات و واردات
روش تحقیق پیشرفته
سمینار در مسائل بازرگانی بین الملل

دکتری:
روش تحقیق در سیاستگذاری
نظریه های سیستمی سیاستگذاری
 
بازاریابی عصبی و بازاریابی هورمونی
مدیریت برند
بازاریابی بین اللملل و روشهای ورود
 
09125225939